Regulamin

Dziękujemy za odwiedzenie naszego serwisu internetowego udostępnianego pod adresem internetowym: https://strefavip.pl (dalej jako: „Serwis Internetowy” lub „Serwis”).

Formuła niniejszego regulaminu zakłada ustalenie ogólnych zasad i warunków korzystania z Serwisu Internetowego, w szczególności zasad i warunków, na jakich nastąpi składanie zamówień oraz korzystanie przez Państwa z materiałów cyfrowych dostępnych w Serwisie Internetowym.

Niniejszy regulamin, w razie podjęcia decyzji o korzystaniu z Serwisu Internetowego, reguluje w szczególności warunki zawarcia i realizacji umowy o dostarczanie zamówionych materiałów cyfrowych, w tym kwestie naszej odpowiedzialności.

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem

Zespół parazsasiedztwa.pl

1)POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Właścicielem Serwisu Internetowego jest Urszula Zielińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą BBEAUTIE URSZULA ZIELIŃSKA wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, NIP 6631862240, REGON 383390470, adres poczty elektronicznej: kontakt@parazsasiedztwa.pl oraz numer telefonu: +48 573 345 245.
  2. Regulamin skierowany jest do wszystkich osób korzystających z Serwisu Internetowego, chyba że dane postanowienie stanowi inaczej. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo przysługuje tym przepisom.
  3. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie i rozpoczynające się wielką literą oznaczają:
    1. DOSTAWCA USŁUG PŁATNICZYCH – niezależny podmiot trzeci w stosunku do Usługodawcy, zajmujący się zgodnie z wyborem Klienta obsługą i rozliczeniem płatności elektronicznych i kartą płatniczą zainicjowanych złożeniem Zamówienia przez Klienta w Serwisie Internetowym. Informacje o aktualnych Dostawcach Usług Płatniczych wskazane są na stronach Serwisu Internetowego, w tym w trakcie składania Zamówienia przez Klienta.
    2. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia przez Usługobiorcę, w tym poprzez dodanie Materiałów Cyfrowych do elektronicznego koszyka oraz określenie innych warunków Umowy, np. sposobu płatności.
    4. KLIENT – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która zawiera lub zamierza zawrzeć Umowę z Usługodawcą.
    5. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
    6. KONSUMENT – osoba fizyczna, dla której korzystanie z Serwisu Internetowego (w tym również zawarcie Umowy z Usługodawcą) nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    7. MATERIAŁY CYFROWE, MATERIAŁY – prezentowane w Serwisie Internetowym treści cyfrowe (w szczególności treści audio i/lub wideo) dostarczane przez Usługodawcę w postaci elektronicznej do odtworzenia z poziomu Panelu Klienta. Szczegółowe informacje o dostępnych Materiałach Cyfrowych oraz zasady dostępu do nich określone są w niniejszym Regulaminie oraz na stronach Serwisu, w tym w opisach Materiałów Cyfrowych.
    8. MATERIAŁY NA ZAMÓWIENIE – rodzaj Materiałów Cyfrowych, niedostępnych w chwili składania Zamówienia, których przygotowanie następuje po zawarciu Umowy z Klientem, zgodnie ze specyfikacją jego Zamówienia.
    9. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji biuletynu zawierającego informacje o Materiałach Cyfrowych, promocjach oraz nowościach w Serwisie Internetowym.
    10. KONTO, PANEL KLIENTA – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Serwisu Internetowego przypisany do Klienta, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta, informacje o złożonych Zamówienia, udostępnionych mu Materiałach Cyfrowych oraz o innych działaniach w ramach Serwisu Internetowego.
    11. PRAWO AUTORSKIE – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83 ze zm.).
    12. REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
    13. SERWIS INTERNETOWY, SERWIS – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę i dostępny pod adresem internetowym https://strefavip.pl.  
    14. UMOWA – umowa o dostarczanie Materiałów Cyfrowych (w tym także umowa o wykonanie Materiałów na Zamówienie) zawierana lub zawarta między Klientem i Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu Internetowego na podstawie Zamówienia złożonego przez Klienta.
    15. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego zgodnie z Regulaminem.
    16. USŁUGOBIORCA – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która korzysta lub zamierza korzystać z Serwisu Internetowego i jego Usług Elektronicznych.
    17. USŁUGODAWCA Urszula Zielińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą BBEAUTIE URSZULA ZIELIŃSKA wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, NIP 6631862240, REGON 383390470, adres poczty elektronicznej: kontakt@parazsasiedztwa.pl oraz numer telefonu: +48 573 345 245.
    18. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, które zmierza bezpośrednio do zawarcia Umowy z Usługodawcą.
    1. Konto Twórcy – konto Twórcy na platformie umożliwiające dodawanie treści i zarządzanie płatnościami za dostęp do treści

2)OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO

  1. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Serwisu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem, tematyką oraz niniejszym Regulaminem, w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy, innych Usługobiorców oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Usługobiorcy zabrania się wykorzystywania Serwisu Internetowego do przesyłania niezamówionych informacji handlowych (spam). Usługobiorcy zabrania się również podejmowania działań, których celem lub skutkiem może być zakłócenie prawidłowego działania Serwisu albo wyrządzenie szkód po stronie Usługodawcy i innych Usługobiorców.
  2. Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.), Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczane w Serwisie Internetowym przez Usługobiorców dane, jeśli nie wie o bezprawnym charakterze tych danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, podejmie odpowiednie kroki w celu niezwłocznego uniemożliwienia dostępu do tych danych.
  3. Dla prawidłowego korzystania z Serwisu Internetowego niezbędne jest spełnienie następujących wymogów technicznych przez Usługobiorcę: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  4. Usługodawca podejmuje należyte starania, aby korzystanie z Serwisu Internetowego było dla Usługobiorców bezpieczne. Korzystanie z Serwisu Internetowego wiąże się jednak ze standardowymi zagrożeniami występującymi w sieci Internet. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z Usług Elektronicznych i Materiałów Cyfrowych, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju złośliwe oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód lub uzyskania nieuprawnionego dostępu do danych Usługobiorcy. Dla uniknięcia zagrożeń z tym związanych, Usługodawca zaleca, aby Usługobiorca zaopatrzył swój sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje, a także aktualizował na bieżąco przeglądarkę internetową oraz system operacyjny swojego urządzenia końcowego.
  5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Serwisu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę w Serwisie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie z Serwisu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów, jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego z Serwisu Internetowego jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (np. zawarcie Umowy i obowiązki ustawowe Usługodawcy).
  6. Administrator za pomocą Portalu świadczy usługę drogą elektroniczną polegającą na pośrednictwie w dostępie Użytkowników do Treści publikowanych przez Twórców.
  7. Konto Użytkownika lub Konto Twórcy może założyć na Portalu wyłącznie osoba pełnoletnia.
  8. Każdy Użytkownik może założyć Konto Twórcy i umieszczać na swoim Koncie Twórcy Treści. Konto Twórcy umożliwia ustalenie wysokości miesięcznej opłaty za dostęp do Treści umieszczanych na Koncie Twórcy.
  9. Użytkownik zainteresowany dostępem do Treści danego Twórcy uiszcza za pośrednictwem swojego Konta Użytkownika zdefiniowaną przez Twórcę miesięczną opłatę za dostęp do Treści na Koncie Twórcy.
  10. Przeglądanie informacji na temat Kont Twórców nie wymaga zakładania Konta Użytkownika.
  11. Ceny podane na Platformie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  12. Zabrania się Użytkownikom udostępniania Konta Użytkowników osobom trzecim. Konta współdzielone będą blokowane przez administrację Portalu.
  13. O wprowadzonych zmianach w Regulaminie zarejestrowany użytkownik będzie informowany drogą elektroniczną na adres e-mail przy pierwszym logowaniu po zmianie Regulaminu. W przypadku odmowy akceptacji zmian Regulaminu Konto Użytkownika zostanie zawieszone po zakończeniu aktywnych okresów dostępu do Treści.
  14. Administrator jest odpowiedzialny za świadczenie usług, o których mowa w ust. 2, zgodnie z treścią zawartej umowy, na którą składają się postanowienia Regulaminu oraz informacje udostępniane w trakcie zawierania umowy na Platformie.

3)USŁUGI ELEKTRONICZNE DOSTĘPNE W SERWISIE INTERNETOWYM

  1. Korzystać z Usług Elektronicznych na warunkach wskazanych w Regulaminie może każdy Usługobiorca.
  2. Korzystanie z Usług Elektronicznych jest nieodpłatne, z zastrzeżeniem, że złożenie Zamówienia może doprowadzić do zawarcia Umowy z Usługodawcą, co pociąga za sobą obowiązek dokonania płatności przez Klienta.
  3. Usługodawca udostępnia Usługobiorcom następujące Usługi Elektroniczne: Konto (Panel Klienta), Newsletter oraz Formularz Zamówienia.
  4. Szczegółowy opis Usług Elektronicznych i zasad ich działania dostępny jest w poniższym Regulaminie oraz na stronach Serwisu Internetowego, w szczególności w postaci komunikatów, instrukcji oraz wyjaśnień wyświetlanych w trakcie korzystania ze strony Serwisu.
  5. Usługa Elektroniczna Konto (Panel Klienta) – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu interaktywnego formularza rejestracji danymi wskazanymi jako obowiązkowe i (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się” – z tą chwilą zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Konto między Usługobiorcą i Usługodawcą. W formularzu rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę swojej nazwy (loginu), adresu poczty elektronicznej i hasła.
  6. Po zalogowaniu do Konta Usługobiorca uzyskuje dostęp do dodatkowych funkcjonalności i zasobów Serwisu Internetowego, dla których zastrzeżony został wymóg posiadania Konta. Z poziomu Panelu Klienta możliwe jest w szczególności odtwarzanie Materiałów Cyfrowych, do których Usługobiorca zakupił już dostęp, a także wystawienie opinii o zakupionych Materiałach Cyfrowych.
  7. Usługobiorca obowiązany jest aktualizować swoje dane podane w ramach Panelu Klienta w razie ich zmiany.
  8. Usługobiorca obowiązany jest zachować dostęp do Panelu Klienta w tajemnicy przed osobami trzecimi. Usługobiorcy zabrania się udostępniania Konta innym osobom, w szczególności poprzez najem lub użyczenie Konta.
  9. Usługobiorca może posiadać wyłącznie jedno Konto w Serwisie Internetowym w tym samym czasie.
  10. Usługa Elektroniczna Konto (Panel Klienta) świadczona jest nieodpłatnie i przez czas nieokreślony. Usługobiorca ma również możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, na przykład drogą poczty elektronicznej pod adres: kontakt@parazsasiedztwa.pl. Po usunięciu Konta nie jest możliwe logowanie do Konta oraz korzystanie z jego zasobów i funkcjonalności, przy czym Usługobiorca może ponownie utworzyć Konto w przyszłości tak jak za pierwszym razem. W przypadku usunięcia Konta przez Usługodawcę z przyczyn leżących po stronie Usługobiorcy i wskazanych w pkt. 3.11 niżej, ponowne utworzenie Konta możliwe jest za zgodą Usługodawcy po ustaniu wszystkich przyczyn będących podstawą jego usunięcia.
  11. Usługodawca zastrzega sobie prawo zawieszenia, a w ostateczności także usunięcia Konta Usługobiorcy z ważnych powodów, polegających na rażącym lub uporczywym naruszaniu niniejszego Regulaminu lub warunków zawartej Umowy, to jest w szczególności w przypadku: (1) gdy Usługobiorca zalega z jakimikolwiek wymagalnymi płatnościami na rzecz Usługodawcy; (2) gdy działania danego Usługobiorcy naruszają bezprawnie renomę Usługodawcy, jego Materiałów Cyfrowych lub Serwisu Internetowego; (3) gdy Usługobiorca korzysta z Serwisu Internetowego lub Materiałów Cyfrowych niezgodnie z ich przeznaczeniem i tematyką, szczególnie poprzez naruszenie warunków licencyjnych dotyczących zakazu rozpowszechniania, kopiowania i wprowadzania treści Usługodawcy do obrotu; (4) gdy działania Usługobiorcy stwarzają zagrożenie bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego Usługodawcy i Serwisu Internetowego lub bezpieczeństwa innych Usługobiorców podczas korzystania przez nich z Serwisu; albo (5) gdy Usługobiorca dostarcza w Serwisie Internetowym Nielegalne Treści lub inne treści niezgodne z Regulaminem, w tym także treści bezprawne, wulgarne i obraźliwe, treści naruszające cudze dobra osobiste i prawa autorskie lub inne prawa własności intelektualnej, treści sprzeczne z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego, a także treści promujące pośrednio bądź bezpośrednio inne strony internetowe, firmy, produkty i usługi konkurencyjne względem Usługodawcy i Serwisu Internetowego.
  12. Zawieszenie Konta polega na wyłączeniu Usługobiorcy możliwości logowania do Konta. W czasie zawieszenia nie jest możliwe korzystanie z jakichkolwiek funkcjonalności i zasobów Konta, w tym posiadanych Materiałów Cyfrowych. Zawieszenie Konta może nastąpić na czas określony wskazany przez Usługodawcę lub nieokreślony – do czasu ustania przyczyny jego zawieszenia. W czasie zawieszenia Konta Usługobiorca powinien podjąć działania mające na celu usunięcie przyczyny, która była podstawą zawieszenia, a po jej usunięciu obowiązany jest poinformować o tym niezwłocznie Usługodawcę. Usługodawca aktywuje Konto niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 Dni Roboczych od momentu otrzymania informacji o ustaniu przyczyny jego zawieszenia.
  13. Usługodawca przed podjęciem decyzji o zawieszeniu lub usunięciu Konta w miarę możliwości wzywa Usługobiorcę do zaprzestania naruszeń, a dopiero jeżeli wezwanie okaże się bezskuteczne lub niemożliwe – Usługodawca może podjąć określoną decyzję. Niezwłocznie po podjęciu decyzji o zawieszeniu lub usunięciu Konta, Usługodawca przesyła temu Usługobiorcy wiadomość z informacją o przyczynie zawieszenia lub usunięcia na przypisany do jego Konta adres e-mail. Usługodawca zobowiązuje się w pierwszej kolejności podjąć decyzję o zawieszeniu Konta, a jego usunięcie traktowane jest jako ostateczne rozwiązanie przewidziane na wypadek, gdy zawieszenie Konta okazałoby się niewystarczające lub niecelowe ze względu na skutki dokonanych naruszeń lub ich powtarzalność.
  14. W przypadku gdy zawieszenie Konta Usługobiorcy trwa co najmniej 30 dni kalendarzowych i przyczyny jego zawieszenia nadal nie ustały, Usługodawca ma prawo wypowiedzieć Usługobiorcy umowę o korzystanie z Konta z 7-dniowym terminem wypowiedzenia, przesyłając stosowne oświadczenie na adres e-mail Usługobiorcy. Po upływie terminu wypowiedzenia Konto zostaje bezpowrotnie usunięte.
  15. Usunięcie Konta z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Usługobiorcy nie uprawnia Usługobiorcy do otrzymania zwrotu należności za niewykorzystany okres dostępu do Materiałów Cyfrowych, co nie ma na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw ustawowych Usługobiorców będących Konsumentami, szczególnie w zakresie prawa odstąpienia od umowy na odległość.
  16. Usługa Elektroniczna Newsletter – zapisanie się na Newsletter może być możliwe poprzez podanie wymaganych danych (np. adresu e-mail Usługobiorcy) w odpowiedniej rubryce Serwisu i kliknięcie wyróżnionego pola akcji lub też poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie składania Zamówienia lub rejestracji Konta – w takim wypadku z chwilą złożenia Zamówienia lub utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter w serwisie https://www.parazsasiedztwa.pl oraz https://strefavip.pl
  17. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@parazsasiedztwa.pl.  
  18. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia – składanie Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania pierwszego Materiału Cyfrowego przez Klienta do elektronicznego koszyka dostępnego w Serwisie Internetowym. Jeśli Klient posiada Konto w Serwisie Internetowym, powinien zalogować się do Konta przed złożeniem Zamówienia – w przeciwnym razie zostanie poproszony o utworzenie Konta celem kontynuacji składania Zamówienia.
  19. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia danymi wskazanymi jako obowiązkowe i (2) kliknięciu na stronie Serwisu Internetowego po wypełnieniu formularza pola „Kupuję i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Serwisu).
  20. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

4) WARUNKI ZAWARCIA UMOWY MIĘDZY KLIENTEM I USŁUGODAWCĄ

  1. Za pośrednictwem Serwisu Internetowego możliwe jest zawarcie Umowy w przedmiocie prezentowanych w nim Materiałów Cyfrowych. Klient nie otrzymuje na własność Materiałów Cyfrowych –  przedmiotem Umowy między Usługodawcą a Klientem jest dostęp do Materiałów Cyfrowych na zasadach określonych w punkcie 6. Regulaminu.
  2. Szczegółowe informacje o Materiałach Cyfrowych, w tym ich zawartości, cenie, czasie trwania dostępu i innych istotnych warunkach Umowy, udostępniane są Klientowi na stronie Serwisu każdorazowo przed złożeniem Zamówienia, w szczególności w opisie Materiałów Cyfrowych oraz niniejszym Regulaminie. Informacje te są integralną częścią zawieranej Umowy. Klient ma obowiązek zapoznać się z nimi zawsze przed złożeniem Zamówienia.
  3. Zawarcie Umowy między Klientem i Usługodawcą przebiega standardowo według następującego schematu:
  1. Klient dodaje interesujące go Materiały Cyfrowe do elektronicznego koszyka dostępnego w Serwisie Internetowym.
  2. Klient składa Zamówienie na Materiały Cyfrowe mające być przedmiotem Umowy za pomocą Formularza Zamówienia, dokonując kolejnych kroków zgodnie z pkt. 3.12 Regulaminu.
  3. Po złożeniu Zamówienia (kliknięcie przez Klienta pola „Kupuję i płacę” w Formularzu Zamówienia) następuje niezwłoczne potwierdzenie jego otrzymania przez Usługodawcę.
  4. Potwierdzenie otrzymania i przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Usługodawcę następuje poprzez wiadomość przesłaną z systemu Serwisu Internetowego na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, która zawiera co najmniej podsumowanie przedmiotu Zamówienia oraz oświadczenie o jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji zostaje zawarta Umowa pomiędzy Klientem i Usługodawcą.
  5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści Umowy zawieranej z Usługodawcą następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Serwisu przed złożeniem Zamówienia, (2) odnotowanie informacji o zakupie w historii Zamówień z poziomu Konta (w przypadku złożenia Zamówienia z danego Konta) oraz (3) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 4.3 Regulaminu[P3] . Treść Umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Serwisu Internetowego.

5) SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA MATERIAŁY CYFROWE

  1. Obowiązek zapłaty przez Klienta ceny lub wynagrodzenia za Materiały Cyfrowe powstaje w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta, chyba że z informacji podanych w opisie Materiałów lub w trakcie składania Zamówienia wynika inaczej.
  2. Cena lub wynagrodzenie uwidocznione na stronie Serwisu Internetowego podane jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie lub wynagrodzeniu wraz z podatkami, a gdy charakter świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie ich wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Serwisu Internetowego, w tym także w trakcie składania Zamówienia oraz w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową.
  3. Serwis Internetowy udostępnia następujące sposoby płatności z tytułu Umowy:
    a. Płatność przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy.
    b. Płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą za pośrednictwem bramki płatniczej obsługiwanej przez wybranego Dostawcę Usług Płatniczych.
  4. Wskazane wyżej sposoby płatności mogą nie być dostępne dla wszystkich Materiałów Cyfrowych w tym samym czasie. Aktualne informacje o dostępnych sposobach płatności określone są każdorazowo najpóźniej w trakcie składania Zamówienia przez Klienta. Klient dokonuje wyboru sposobu płatności w trakcie składania Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia spośród dostępnych aktualnie sposobów płatności.
  5. Płatność uznaje się za dokonaną z chwilą jej zaksięgowania na rachunku bankowym lub rozliczeniowym Usługodawcy.
  6. Terminy płatności:

    a. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia Zamówienia.

    b. W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności niezwłocznie po tym, jak zostanie przekierowany z Formularza Zamówienia do zewnętrznej bramki płatniczej obsługiwanej przez wybranego Dostawcę Usług Płatniczych. W przeciwnym razie sesja płatności wygaśnie i złożenie Zamówienia nie dojdzie do skutku. Zawarcie Umowy może nastąpić w takim wypadku po powtórzeniu procesu składania Zamówienia przez Klienta.

6) ZASADY KORZYSTANIA Z MATERIAŁÓW CYFROWYCH (LICENCJA)

  1. Niniejszy punkt 6. Regulaminu i postanowienia w nim zawarte określają domyślne zasady korzystania z Materiałów Cyfrowych będących przedmiotem Umowy zawartej z Usługodawcą. Zasady te mają zastosowanie w razie braku ustalenia dla danego Materiału indywidualnych warunków korzystania (np. w opisie danego Materiału, do którego te warunki mają zastosowanie) lub w zakresie nieuregulowanym indywidualnymi warunkami.
  2. Dostęp do Materiałów Cyfrowych zastrzeżony jest dla Klientów, którzy złożyli i opłacili Zamówienie za pośrednictwem Serwisu Internetowego oraz posiadają aktywne Konto.
  3. Korzystanie przez Klienta z Materiałów Cyfrowych możliwe jest przez czas określony w Umowie, to jest w szczególności w opisie Materiałów lub w trakcie składania Zamówienia przez Klienta. W braku odmiennych zastrzeżeń, przyjmuje się, że dostęp do Materiałów udzielany jest jednorazowo i ma charakter bezterminowy.
  4. Dostęp do Materiałów Cyfrowych udzielany jest Klientowi niezwłocznie, nie dalej niż w ciągu 2 Dni Roboczych po dokonaniu płatności z tytułu zawartej Umowy. Materiały Cyfrowe udostępniane są do odtworzenia z poziomu Panelu Klienta.
  5. Wszelkie prawa do Materiałów Cyfrowych, w tym także prawa autorskie w przypadku treści stanowiących utwór w rozumieniu przepisów Prawa Autorskiego, przysługują Usługodawcy bądź innym uprawnionym podmiotom trzecim.
  6. Klient nie otrzymuje na własność żadnych praw do Materiałów Cyfrowych, w tym praw autorskich do składających się na niego treści stanowiących utwory w rozumieniu Prawa Autorskiego. Korzystanie przez Klienta z Materiałów Cyfrowych możliwe jest wyłącznie dla własnego, osobistego użytku Klienta, w zakresie określonym niniejszym Regulaminem oraz przepisami Prawa Autorskiego.
  7. Klient na podstawie zawartej Umowy jest jedynie uprawniony korzystać z Materiałów Cyfrowych w sposób zgodny z ich przeznaczeniem i tematyką, w zakresie niezbędnym do korzystania z nich dla celów określonych Umową, a w razie braku ich określenia dla celów, w których zazwyczaj korzysta się z Materiałów tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk.
  8. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące oraz odmiennych postanowień Umowy: (1) Klient nie jest uprawniony do udostępniania Materiałów Cyfrowych osobom trzecim; (2) Klient nie jest uprawniony do wykorzystywania Materiałów Cyfrowych w celach zarobkowych, w tym do wprowadzania ich do obrotu; (3) Klient nie jest uprawniony do przenoszenia, sublicencjonowania ani upoważniania innych osób do korzystania z Materiałów Cyfrowych; (4) Klient nie jest uprawniony do kopiowania, powielania, modyfikowania, adaptowania, tłumaczenia, odkodowywania, dekompilowania, dezasemblowania lub jakichkolwiek innych prób ingerencji w Materiały Cyfrowe, chyba że jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego korzystania z nich zgodnie z Umową.
  9. W odniesieniu do Klientów będących Konsumentami, Usługodawca może dokonać zmiany Materiałów Cyfrowych, która nie jest niezbędna do zachowania ich zgodności z Umową, tylko w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z uzasadnionych przyczyn, tj.  zmiana jest niezbędna do dostosowania Materiałów Cyfrowych do nowego środowiska technicznego lub do wzrostu liczby użytkowników lub z innych istotnych względów eksploatacyjnych – oraz wyłącznie w zakresie, w jakim ta przyczyna wpływa na zmianę. Usługodawca nie może jednak dokonać zmiany Materiałów Cyfrowych dostarczanych w sposób jednorazowy. Wprowadzenie zmiany, o której mowa powyżej, nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Klienta, a Usługodawca ma obowiązek poinformować Klienta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie. Jeżeli zmiana, o której mowa powyżej, istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Klienta do Materiałów Cyfrowych lub korzystanie z nich, Usługodawca jest zobowiązany poinformować go z odpowiednim wyprzedzeniem na trwałym nośniku o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawie do wypowiedzenia Umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana. Prawo wypowiedzenia, o którym mowa w zadaniu poprzednim, nie ma zastosowania, jeżeli Usługodawca zapewnił Klientowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, Materiałów Cyfrowych zgodnych z Umową, w stanie niezmienionym.
  10. Rezygnacja przez Klienta z Materiałów Cyfrowych, po ich udostępnieniu Klientowi (w tym również poprzez usunięcie Konta z przyczyn leżących po stronie Klienta), nie uprawnia Klienta do otrzymania zwrotu należności z tytułu zawartej Umowy. Postanowienia niniejszego punktu 6.10 Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw ustawowych Klienta będącego Konsumentem, szczególnie w zakresie reklamacji z tytułu braku zgodności Materiałów Cyfrowych z Umową zgodnie z pkt. 11 Regulaminu lub prawa odstąpienia od Umowy zawartej na odległość zgodnie z pkt. 12 Regulaminu.

7) CZYM JEST STREFA VIP?

Nasz serwis jest stworzony do kojarzenie przez nas Użytkowników, których role można określić jako rolę Twórców i Odbiorców. Umożliwiamy niektórym z Użytkowników podzielenie się swoją twórczością, niezależnie od jej charakteru. Możesz udostępniać utwory tekstowe, graficzne, wizualne, audio, a także utwory łączące te cechy. Inni Użytkownicy są Odbiorcami treści i mają możliwość wspierania Twórców. Niektóre lub wszystkie treści jakie przekazujesz za pomocą Serwisu będziemy przechowywać w celu realizacji wszelkich funkcjonalności Serwisu, jego promocji oraz realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, takich jak na przykład obowiązek przekazania stosownych danych organom ścigania. Dane, które zbieramy nie są przechowywane dłużej niż wynika to z ich celu lub charakteru. Abyśmy mogli wyświetlać Twoje treści i abyś mógł czerpać z tego dochody, dajesz nam nieodpłatną, niewyłączną i nieograniczoną w czasie i przestrzeni licencję na użycie, reprodukcję, dystrybucję, wykonanie, okazanie publiczne oraz wykonanie dzieł zależnych w stosunku do wszelkich treści (dzieł) jakie umieszczasz w Serwisie. Dajesz nam także prawo udzielania dalszych licencji (tzw. sublicencji). Jako Użytkownik nie możesz dowolnie wykorzystywać treści umieszczonych przez innych Użytkowników bez ich wyraźnej zgody. Jako Twórca masz możliwość wyboru sposobów wsparcia przez innych Użytkowników i prezentowania im owych sposobów wsparcia zgodnie z aktualnymi funkcjonalnościami Serwisu. Jeżeli w ramach wsparcia przez Odbiorcę, jako Twórca zobowiązujesz się do realizacji pewnych dzieł lub usług zawieracie w ten sposób między sobą wiążącą umowę, za którą nie ponosimy odpowiedzialności.

8) UDOSTĘPNIANIE TREŚCI

  1. Udostępnianie Treści za pomocą Portalu wymaga aktywnego Konta Twórcy.
  2. W ramach Konta Twórcy Twórca określa rodzaj Treści, jakie będą prezentowane w ramach jego konta, częstotliwość ich pojawiania się oraz wysokość miesięcznej opłaty za dostęp do Treści publikowanych na jego Koncie.
  3. Twórcy będący przedsiębiorcami informują o tym na swoim Koncie i udostępniają identyfikujące ich dane.
  4. W przypadku Twórców nie będących przedsiębiorcami do Użytkowników wykupujących dostęp do ich Treści nie będą stosowane przepisy dotyczące konsumentów.
  5. Twórca może różnicować opłaty w zależności od Treści, jakie będą udostępniane Użytkownikom, którzy uiszczą opłatę w danej wysokości. Twórca jest zobowiązany opisać na Koncie jakiego rodzaju Treści będą udostępnianie w ramach określonych opłat za dostęp do Treści.
  6. Twórca w ramach funkcjonalności Konta może samodzielnie wgrywać Treści na swoje Konto i udostępniać je Użytkownikom.
  7. Twórca gwarantuje i bierze pełną odpowiedzialność, że jedynym podmiotem uprawnionym prawnoautorski do Treści, tj. w szczególności posiada pełne i nieograniczone majątkowe prawa autorskie do Treści, jest upoważniony do wykonywania osobistych praw autorskich do Treści, a także posiada zgody na korzystanie z wizerunku osób trzecich uwidocznionych w ramach Treści, a w przypadku Treści w formie audiowideo – jest upoważniony do dysponowania prawami producenta wideogramu w zakresie niezbędnym do wykorzystywania Treści audiowizualnych w ramach Platformy, tj. co najmniej w zakresie ich zwielokratniania i udostępniania w internecie, a także udostępniania w sposób, umożliwiający zapoznanie się z nimi w miejscu i czasie wybranym przez siebie wybranym.
  8. Administrator zastrzega sobie pełną swobodę w uniemożliwianiu publikacji Treści lub usuwaniu Treści już udostępnionych – bez podawania uzasadnienia.
  9. Wraz z publikacją Treści na Koncie Twórca udziela Administratorowi nieodpłatnej, niewyłącznej licencji nieograniczonej czasowo i terytorialnie na zwielokrotnienie Treści i jej udostępnienie w ramach Platformy, w sposób umożliwiający zapoznanie się z nimi Użytkownikom w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
  10. Twórca jest uprawniony do usuwania udostępnionych Treści w każdym czasie.
  11. Twórca zobowiązuje się względem Administratora i Użytkowników, którzy uiścili miesięczną opłatę za dostęp do Treści, do publikowania nowych Treści z częstotliwością i o charakterze zgodnym z opisem w Koncie.
  12. W przypadku braku udostępniania nowych Treści z częstotliwością i o charakterze zgodnym z opisem w Koncie w trakcie danego okresu rozliczeniowego Użytkownik może zażądać zwrotu uiszczonej miesięcznej opłaty za dostęp do Konta.
  13. Użytkownik uiszczając opłatę miesięczną za dostęp do Treści publikowanych w ramach Konta Twórcy zawiera umowę bezpośrednio z Twórcą, a Administrator jedynie pośredniczy w zawieraniu umowy i udostępnia Platformę Twórcy do udostępniania Treści oraz Użytkownikom do zapoznawania się z nimi.
  14. Twórca może w ramach Konta udostępniać również Treści nieodpłatne, które będą widoczne dla wszystkich Użytkowników.
  15. Administrator nie pobiera od Twórcy żadnego wynagrodzenia za możliwość umieszczania treści na portalu. Cały zysk wygenerowany przez Twórcę jest mu w 100% wypłacany po zakończonym miesiącu.
  16. W przypadku reklamacji Użytkownika uznanej przez Administratora odnośnie zgodności częstotliwości i charakteru udostępnianych z Treści z opisem w Koncie Twórca jest zobowiązany do zwrotu przekazanej z tego tytułu opłaty miesięcznej, o ile Administrator nie potrąci zwrotu opłaty z płatności dla Twórcy za kolejny miesiąc.

10) NIELEGALNE TREŚCI I INNE TREŚCI NIEZGODNE Z REGULAMINEM

  1. Niniejszy punkt Regulaminu zawiera postanowienia wynikające z Aktu o Usługach Cyfrowych w zakresie dotyczącym Serwisu Internetowego i Usługodawcy. Usługobiorca co do zasady nie jest zobowiązany do dostarczania treści podczas korzystania ze Serwisu Internetowego, chyba że Regulamin wymaga podania określonych danych (np. dane do złożenia Zamówienia). Usługobiorca może mieć też możliwość dostarczania i przechowywania danych np. za pośrednictwem Konta, korzystając z narzędzi udostępnionych w tym celu przez Usługodawcę (np. wystawienie opinii). W każdym wypadku dostarczania treści przez Usługobiorcę jest on zobowiązany do przestrzegania zasad zawartych w Regulaminie.
  2. PUNKT KONTAKTOWY – Usługodawca wyznacza adres poczty elektronicznej kontakt@parazsasiedztwa.pl  jako pojedynczy punkt kontaktowy. Punkt kontaktowy umożliwia bezpośrednią komunikację Usługodawcy z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych oraz jednocześnie umożliwia odbiorcom usługi (w tym Klientom/Usługobiorcom) bezpośrednią, szybką i przyjazną komunikację z Usługodawcą drogą elektroniczną, na potrzeby stosowania Aktu o Usługach Cyfrowych. Usługodawca wskazuje język polski oraz język angielski do celów komunikacji z jego punktem kontaktowym.
  3. Procedura zgłaszania Nielegalnych Treści i działania zgodnie z art. 16 Aktu o Usługach Cyfrowych:
    a. Na adres poczty elektronicznej kontakt@parazasasiedztwa.pl dowolna osoba lub dowolny podmiot może zgłosić Usługodawcy obecność określonych informacji, które dana osoba lub dany podmiot uważają za Nielegalne Treści.
    b. Zgłoszenie powinno być wystarczająco precyzyjne i odpowiednio uzasadnione. W tym celu Usługodawca umożliwia i ułatwia dokonywanie na podany wyżej adres poczty elektronicznej zgłoszeń zawierających wszystkie poniższe elementy: (1) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że zgłaszane informacje stanowią Nielegalne Treści; (2) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Nielegalnych Treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi; (3) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE; oraz (4) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
    c. Zgłoszenie, o którym mowa powyżej, uznaje się za dające podstawę do uzyskania faktycznej wiedzy lub wiadomości do celów art. 6 Aktu o Usługach Cyfrowych w odniesieniu do informacji, której dotyczy, jeżeli umożliwia Usługodawcy działającemu z należytą starannością stwierdzenie – bez szczegółowej analizy prawnej – nielegalnego charakteru danej działalności lub informacji.
    d. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Usługodawca powiadamia także bez zbędnej zwłoki taką osobę lub taki podmiot o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.Usługodawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmu, o których mowa powyżej, oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do informacji, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Jeżeli na potrzeby takiego rozpatrywania lub podejmowania decyzji Usługodawca korzysta ze zautomatyzowanych środków, uwzględnia informacje na ten temat w powiadomieniu, o którym mowa poprzednim punkcie.
  4. Informacja na temat ograniczeń, które Usługodawca nakłada w związku z korzystaniem z Serwisu Internetowego, w odniesieniu do informacji przekazywanych przez Usługobiorcę:
  5. Usługobiorcę, niezależnie od pozostałych postanowień Regulaminu, obowiązują następujące zasady w przypadku dostarczania jakichkolwiek treści w ramach Serwisu Internetowego:
  6. obowiązek korzystania ze Serwisu Internetowego, w tym do zamieszczania treści (np. w ramach Zamówień lub Konta), zgodnie z jego przeznaczeniem, niniejszym Regulaminem oraz w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich;
    1. obowiązek wprowadzania treści zgodnych ze stanem faktycznym oraz w sposób niewprowadzający w błąd;zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym zakaz dostarczania Nielegalnych Treści;zakaz przesyłania niezamówionych informacji handlowych (spam) za pośrednictwem Serwisu Internetowego;zakaz dostarczania treści naruszających powszechnie przyjęte zasady netykiety, w tym zawierających treści wulgarne lub obraźliwe – obowiązek posiadania – w przypadku, gdy jest to konieczne – wszelkich wymaganych praw i zezwoleń do dostarczania takich treści na stronach Serwisu Internetowego, w szczególności praw autorskich lub wymaganych licencji, zezwoleń i zgód na ich wykorzystywanie, rozpowszechnianie, udostępnianie, lub publikację, zwłaszcza prawa publikowania i rozpowszechniania w Serwisie Internetowym oraz prawo do wykorzystania i rozpowszechniania wizerunku bądź danych osobowych w przypadku treści, które obejmują wizerunek lub dane osobowe osób trzecich.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo moderowania treści dostarczanych przez Usługobiorców na stronę Serwisu Internetowego. Moderowanie odbywa się w dobrej wierze i z należytą starannością oraz z własnej inicjatywy Usługodawcy lub na otrzymane zgłoszenie w celu wykrycia, identyfikacji i usunięcia Nielegalnych Treści lub innych treści niezgodnych z Regulaminem lub uniemożliwienia do nich dostępu lub podejmowania niezbędnych środków, aby spełnić wymogi prawa Unii Europejskiej i prawa krajowego zgodnego z prawem Unii Europejskiej, w tym wymogi określone w Akcie o usługach cyfrowych, bądź też wymogi zawarte w Regulaminie.
  8. Proces moderowania może odbywać się ręcznie przez człowieka lub opierać się na zautomatyzowanych lub częściowo zautomatyzowanych narzędziach ułatwiających Usługodawcy identyfikację Nielegalnych Treści lub innych treści niezgodnych z Regulaminem. Po zidentyfikowaniu takich treści Usługodawca podejmuje decyzję co do ewentualnego usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do treści lub w inny sposób ogranicza ich widoczność lub podejmuje inne działania, które uzna za konieczne (np. kontaktuje się z Usługobiorcą celem wyjaśnienia zastrzeżeń i zmiany treści). Usługodawca w sposób jasny i łatwo zrozumiały poinformuje Usługobiorcę, który dostarczył treści (w razie posiadania jego danych kontaktowych) o swojej decyzji, powodach jej podjęcia oraz dostępnych możliwościach odwołania się od tej decyzji.
  9. Usługodawca realizując swoje prawa i obowiązki z Aktu o Usługach Cyfrowych zobowiązany jest działać z należytą starannością, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym odbiorców usługi, w szczególności z uwzględnieniem praw zapisanych w Karcie praw podstawowych Unii Europejskiej, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności.
  10. Wszelkie uwagi, skargi, reklamacje, odwołania lub zastrzeżenia dotyczące decyzji lub innych działań lub brak działań podjętych przez Usługodawcę na podstawie otrzymanego zgłoszenia lub decyzji Usługodawcy podjętej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu mogą być zgłaszane w trybie analogicznym do procedury reklamacyjnej wskazanej w punkcie 11. Regulaminu. Korzystanie z tej procedury jest bezpłatne i umożliwia składanie skarg w sposób elektroniczny na podany adres poczty elektronicznej. Skorzystanie z procedury zgłaszania i rozpatrywania skarg pozostaje bez uszczerbku dla prawa danej osoby lub podmiotu do wszczęcia postępowania przed sądem oraz nie narusza jego innych praw.
  11. Usługodawca rozpatruje wszelkie uwagi, skargi, reklamacje, odwołania lub zastrzeżenia dotyczące decyzji lub innych działań lub brak działań podjętych przez Usługodawcę na podstawie otrzymanego zgłoszenia lub podjętej decyzji w sposób terminowy, niedyskryminujący, obiektywny i niearbitralny. Jeżeli skarga lub inne zgłoszenie zawiera wystarczające powody, aby Usługodawca uznał, że jego decyzja o niepodejmowania działań w odpowiedzi na zgłoszenie jest nieuzasadniona lub że informacje, których dotyczy skarga, nie są nielegalne i niezgodne z Regulaminem, lub zawiera informacje wskazujące, że działanie skarżącego nie uzasadnia podjętego środka, Usługodawca bez zbędnej zwłoki uchyla lub zmienia swoją decyzję co do ewentualnego usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do treści lub w inny sposób ograniczenia ich widoczności lub podejmuje inne działania, które uzna za konieczne.
  12. Usługobiorcy bądź inne osoby lub podmioty, które dokonały zgłoszenia Nielegalnych Treści, do których skierowane są decyzje Usługodawcy dotyczące Nielegalnych Treści lub treści niezgodnych z Regulaminem, mają prawo wyboru dowolnego organu pozasądowego rozstrzygania sporów certyfikowanego przez koordynatora ds. usług cyfrowych państwa członkowskiego w celu rozstrzygnięcia sporów dotyczących tych decyzji, w tym w odniesieniu do skarg, które nie zostały rozstrzygnięte w ramach wewnętrznego systemu rozpatrywania skarg Usługodawcy.

11) Zasady składania Zamówienia

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
  2. W celu złożenia Zamówienia należy:
  1. wybrać pakiet żetonów będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „kupuję”;
  2. wybrać rodzaj płatności;
  3. złożyć oświadczenie o zgodzie na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia dostarczania treści cyfrowych i świadomości utraty prawa do odstąpienia od umowy po rozpoczęciu przez Administratora świadczenia dostarczania treści cyfrowych;
  4. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”;
  5. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
  6. Po złożeniu Zamówienia Użytkownik otrzymuje wiadomość z potwierdzeniem warunków Zamówienia na podany adres e-mail.
  7. Niektóre ze sposobów płatności mogą przewidywać możliwość płatności cyklicznych. Po wybraniu takiej formy płatności automatycznie będą pobierane opłaty za dostęp do treści na kolejne okresy, aż do momentu anulowania subskrypcji przez Użytkownika w ustawieniach Konta.
  8. W przypadku zmiany opłaty za dostęp do Treści Użytkownicy z aktywnymi płatnościami cyklicznymi zostaną powiadomieni o zmianie wysokości opłaty. Brak anulowania subskrypcji po otrzymaniu zawiadomienia będzie oznaczał zgodę na pobieranie opłaty za kolejne okresy w nowej wysokości.
  9. Użytkownik otrzymuje dostęp do Treści z momentem otrzymania płatności przez Administratora. Od tego dnia rozpoczyna bieg okres, na jaki Użytkownik wykupił dostęp do Treści.
  10. Zakupione żetony można wykorzystać do zakupu dostępu do treści danego twórcy, zakupu produktów wystawionych przez twórcę za dodatkową opłatą oraz wymienić na kupony rabatowe do wykorzystania na stronie www.parazsasiedztwa.pl

12) OBSŁUGA PŁATNOŚCI

  1. Rozliczenia transakcji e-przelewem w PLN przeprowadzane za pośrednictwem Usługodawcą (prowadzącym Serwis Paybylink umożliwiający dokonanie płatności na rzecz Akceptanta za pośrednictwem Paybylink) jest Robert Paszkowski, prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Systemy Płatnicze, ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, NIP: 1182105129, REGON: 360726494 Wpisany do rejestru małych instytucji płatniczych prowadzony przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiot MIP31/2019. Warunkiem dokonania transakcji jest akceptacja regulaminu właściwego operatora oraz przekazania mu danych niezbędnych do realizacji wybranej formy płatności. W przypadku płatności kartą Serwis przechowuje zanonimizowane dane Twojej karty płatniczej wyłącznie w celu przyspieszenia procesu wyświetlania zapisanych przez Ciebie jako Użytkownika form płatności. Po dokonaniu każdej płatności karta zostaje zapisana także w systemie operatora płatności.

13) PODATKI

  1. Nie odpowiadamy za opłacanie podatków, opłat i jakichkolwiek innych należności, jakie musisz odprowadzić zgodnie z przepisami miejsca Twojej rezydencji podatkowej lub pobytu. Nie doradzamy na temat skutków podatkowych czynności wykonywanych poprzez Serwis, zachęcamy do skorzystania w tym zakresie z porady doradcy podatkowego lub innego kompetentnego profesjonalisty.

14)KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ

  1. Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość z Usługodawcą jest poczta elektroniczna (e-mail: kontakt@parazsasiedztwa.pl), za pośrednictwem której można wymieniać z Usługodawcą informacje dotyczące korzystania z Serwisu Internetowego, w tym również zasięgnąć pomocy technicznej w razie jakichkolwiek problemów związanych z działaniem Materiałów Cyfrowych i Usług Elektronicznych. Usługobiorcy mogą kontaktować się z Usługodawcą także na inne dopuszczalne prawem sposoby, korzystając z danych kontaktowych wskazanych na wstępie Regulaminu.

15) PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Niniejszy punkt 11. Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Usługodawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Materiałów Cyfrowych, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Usługodawcy lub Serwisu Internetowego.
  2. Reklamacja może zostać złożona na przykład:
    1. pisemnie na adres: ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków;
    1. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@parazsasiedztwa.pl.        
  3. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową; (2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  4. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Usługodawcy.
  5. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, zrzuty ekranu, dokumenty) związane z przedmiotem reklamacji. Usługodawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  6. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  7. Podstawa i zakres odpowiedzialności ustawowej Usługodawcy są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Usługodawcy za zgodność Materiału Cyfrowego z Umową:
  8. Do reklamacji Materiału Cyfrowego zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy zawartej z Usługodawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Materiał Cyfrowy ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  9. Do reklamacji Materiału Cyfrowego zakupionego przez Klienta na podstawie umowy zawartej z Usługodawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Materiału Cyfrowego miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Materiału Cyfrowego z Umową.

16) USTAWOWE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem wyjątków wymienionych w pkt. 12.2 oraz kosztów określonych w pkt. 12.3 Regulaminu.
  2. Termin do odstąpienia od Umowy o dostarczanie Materiałów Cyfrowych rozpoczyna bieg od dnia zawarcia Umowy z Usługodawcą. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie do Usługodawcy oświadczenia przed jego upływem, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: kontakt@parazsasiedztwa.pl) albo pisemnie pod adresem: ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta i dodatkowo stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m. in. w odniesieniu do (1) umowy o dostarczanie treści cyfrowych (np. Materiałów Cyfrowych) [P9] niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta; (2) umowy o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
  4. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, do której nie ma zastosowania żaden z wyjątków wskazanych w pkt. 12.3 Regulaminu, stosuje się poniższe postanowienia określające skutki i koszty związane z odstąpieniem od umowy przez Konsumenta:
    1. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem ewentualnego kosztu rozpoczętych świadczeń zgodnie z pkt. 12.4 lit. b) poniżej. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.W przypadku usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści lub usług cyfrowych, Usługodawca od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści lub usług cyfrowych dostarczonych przez Usługodawcę, z wyjątkiem treści, które: (1) są użyteczne wyłącznie w związku z treściami lub usługami cyfrowymi, które stanowiły przedmiot umowy; (2) dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z treści lub usług cyfrowych dostarczonych przez Usługodawcę; (3) zostały połączone przez Usługodawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków; (4) zostały wytworzone przez Konsumenta wspólnie z innymi Konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać. Z wyjątkiem przypadków, o których mowa wyżej w pkt (1)–(3,) Usługodawca na żądanie Konsumenta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści lub usług cyfrowych dostarczonych przez Usługodawcę. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z treści lub usług cyfrowych, w szczególności przez uniemożliwienie Konsumentowi dalszego dostępu do nich z poziomu jego Konta w Serwisie, co nie ma wpływu na uprawnienia Konsumenta, o których mowa w zdaniu poprzednim. Konsument ma prawo odzyskać treści cyfrowe od Usługodawcy nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Usługodawcy, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści lub usługi cyfrowej Konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

17) POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  1. Metody rozwiązywania sporów bez udziału sądu to między innymi (1) umożliwienie zbliżenia stanowisk stron, np. poprzez mediację; (2) zaproponowanie rozwiązania sporu, np. poprzez koncyliację oraz (3) rozstrzygnięcie sporu i narzucenie stronom jego rozwiązania, np. w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zasady dostępu do tych procedur oraz przyjazna wyszukiwarka podmiotów zajmujących się polubownym rozwiązywaniem sporów dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
  2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy, którego zadaniem jest między innymi udzielanie Konsumentom informacji dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Z punktem Konsument może się skontaktować: (1) telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 55 60 332 lub 22 55 60 333; (2) za pomocą poczty elektronicznej – przesyłając wiadomość na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub (3) pisemnie lub osobiście – w Centrali Urzędu przy placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie (00-030).
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego; (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej; lub (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
  4. Pod adresem http://ec.europa.eu/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).

18) PRZERWY I AWARIE TECHNICZNE

1.Usługodawca dokłada należytych starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie Serwisu Internetowego. Z uwagi na złożoność oraz stopień skomplikowania Serwisu Internetowego oraz jego Usług Elektronicznych, a także z uwagi na czynniki zewnętrzne pozostające poza kontrolą Usługodawcy (np. ataki DDOS – distributed denial of service), możliwe jest jednak wystąpienie błędów oraz awarii technicznych uniemożliwiających lub ograniczających w jakikolwiek sposób funkcjonowanie Serwisu, Usług Elektronicznych oraz Materiałów Cyfrowych. Usługodawca podejmie w takim wypadku wszelkie pozostające w jego możliwościach i uzasadnione działania mające na celu zapewnienie ograniczenia negatywnych skutków takich zdarzeń w jak największym stopniu.

2. Usługodawca informuje niezwłocznie Usługobiorców o wszelkich błędach oraz awariach technicznych,
o których w mowa powyżej oraz przewidywanym terminie ich usunięcia.

3. Poza przerwami spowodowanymi błędami i awariami technicznymi mogą wystąpić także inne przerwy techniczne, w czasie których Usługodawca podejmuje działania mające na celu rozwój Serwisu oraz jego zabezpieczenie przed błędami i awariami technicznymi.

4.Usługodawca obowiązany jest planować przerwy techniczne w taki sposób, aby były one jak najmniej uciążliwe dla Usługobiorców, w szczególności aby planowane były na pory o zmniejszonym natężeniu ruchu w Serwisie (np. godziny nocne) i jedynie na czas niezbędny do dokonania koniecznych działań przez Usługodawcę. Usługodawca obowiązany jest informować Usługobiorców o planowanych przerwach technicznych z odpowiednim wyprzedzeniem, podając także przewidywany czas trwania planowanej przerwy.

5.Usługodawca nie ponosi wobec Usługobiorcy odpowiedzialności za szkody i niewypełnienie zobowiązań wynikających z wszelkich błędów i awarii technicznych oraz przerw technicznych, o których mowa
w niniejszym punkcie 14. Regulaminu. Niniejszy punkt 14. Regulaminu nie ma na celu wyłączać ani ograniczać ewentualnej odpowiedzialności Usługodawcy względem Usługobiorcy będącego Konsumentem ani jakichkolwiek uprawnień tego Usługobiorcy przyznanych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

19) PRAWA AUTORSKIE DO SERWISU INTERNETOWEGO

  1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu Internetowego jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną przepisów Prawa Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona Serwisu Internetowego obejmuje wszystkie formy jego wyrażenia.
  2. Serwis Internetowy należy traktować podobnie jak każdy inny utwór podlegający ochronie autorskiej. Usługobiorca nie ma prawa kopiować Serwisu Internetowego za wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie wiążącego prawa. Usługobiorca zobowiązuje się także nie modyfikować, adaptować, tłumaczyć, odkodowywać, dekompilować, dezasemblować lub w jakikolwiek inny sposób starać się ustalić kod źródłowy Serwisu Internetowego, za wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie wiążącego prawa.
  3. Znaki handlowe Usługodawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

20)  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; podlegania obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu; zmiany, dodania lub usunięcia Usług Elektronicznych lub Materiałów Cyfrowych; zmiany terminów i sposobów płatności lub wykonania umowy; zmiany danych Usługodawcy; konieczności przeciwdziałania nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Serwisu Internetowego, w tym Materiałów Cyfrowych, Usług Elektronicznych i Usługobiorców/Klientów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa; poprawy jakości obsługi Klientów/Usługobiorców – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Powiadomienie o proponowanych zmianach wysyłane jest z wyprzedzeniem co najmniej 15 dni przed dniem wejścia w życie tych zmian, z zastrzeżeniem zmiana może być wprowadzona bez zachowania 15-dniowego okresu powiadomienia w przypadku, gdy Usługodawca: (1) podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązany jest do zmiany Regulaminu w sposób, który uniemożliwia mu dotrzymanie 15-dniowego okresu powiadomienia; lub (2) musi w drodze wyjątku zmienić swój Regulamin, aby przeciwdziałać nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Serwisu Internetowego, w tym Materiałów Cyfrowych, Usług Elektronicznych i Usługobiorców/Klientów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa. W dwóch ostatnich przypadkach, o których mowa w zdaniu poprzednim, wprowadzenie zmian następuje ze skutkiem natychmiastowym, chyba że możliwe lub konieczne jest zastosowanie dłuższego terminu wprowadzenia zmian, o czym każdorazowo powiadamia Usługodawca.
  4. W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej Konto) Usługobiorca ma prawo rozwiązać umowę z Usługodawcą przed upływem okresu powiadomienia o proponowanych zmianach. Rozwiązanie takie staje się skuteczne w terminie 15 dni od dnia otrzymania powiadomienia. W przypadku zawarcia umowy o charakterze ciągłym, zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli został prawidłowo powiadomiony o zmianach, zgodnie z okresem powiadomienia przed ich wprowadzeniem i nie rozwiązał w tym okresie umowy. Dodatkowo w dowolnym momencie po otrzymaniu powiadomienia o zmianach, Usługobiorca może zaakceptować wprowadzane zmiany i tym samym zrezygnować z dalszego trwania okresu powiadomienia. W przypadku zawarcia umowy o innym charakterze niż umowy ciągłe, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorcy przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane umowy.
  5. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Konsument ma prawo odstąpienia od umowy.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta; Prawa Autorskiego; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Dziękujemy za uważną lekturę!

W razie pytań jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji – prosimy o kontakt korzystając z danych podanych na wstępie.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług

Zespół strefavip.pl